Schade & defect bij ontvangst
Wij besteden de uiterste zorg aan het verpakken van uw bestelling om er zorg voor te dragen dat deze in goede staat en zonder beschadiging bij u aankomt. Het kan echter sporadisch voorkomen dat uw bestelling beschadigd raakt tijdens het verzendproces. Mocht u uw bestelling beschadigd ontvangen, dient u hiervan zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 24 uur na ontvangst, een melding te maken naar ons mailadres info@lathirastore.nl. U dient in het mailbericht foto's bij te voegen van de beschadiging(en). Wij zullen vervolgens spoedig reageren met een gepaste oplossing.
Garantie
Op alle producten geven wij standaard 6 maanden garantie, tenzij anders aangegeven. De garantie omvat defecten ten gevolge van productiefouten. Slijtage of defecten ontstaan door gebruiksschade, en te verwachten slijtage door normaal dagelijks gebruik, vallen niet onder de garantieregeling. Om aanspraak te maken op de garantie, dient u de originele rekening te bewaren en het product aan te melden via ons mailadres info@lathirastore.nl
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@lathirastore.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."