Veel gestelde vragen
Bestellen
We verwerken en pakken bestellingen zo snel mogelijk in om ervoor te zorgen dat je je pakket zo snel mogelijk ontvangt. Dit betekent dat het helaas niet mogelijk is om wijzigingen aan te brengen of je bestelling te annuleren zodra deze is geplaatst. Als je een probleem hebt met je bestelling (bijvoorbeeld een verkeerd adres of een artikel dat je per ongeluk hebt besteld), neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We doen ons best om te helpen, maar zodra de bestelling is verzonden, kunnen we geen wijzigingen meer aanbrengen.
Ja! stuur ons eerst even een whatsapp bericht met de vraag of je nog items kan bijbestellen. Je ontvangt dan verdere instructies. Is jouw bestelling al ingepakt, dan gaat het helaas niet meer.
LET WEL OP! als je een bestelling wil samenvoegen, kan je niet met Klarna afrekenen.
Als een product is uitverkocht, doen we ons best om deze aan te vullen. Meld je aan voor het restock alert. Je krijgt een mailtje zodra het item op voorraad is.
Bezorgen
Je bestelling wordt thuis afgeleverd door DHL. Zodra je bestelling verzonden is, ontvang je van ons een track & trace code waarmee je je pakketje kunt volgen.
Ben je niet aanwezig op het moment van bezorgen, dan brengt DHL vaak je pakket bij de buren of bij de dichtstbijzijnde afhaallocatie. Let op je ontvangt geen briefje meer in de brievenbus maar kunt alles controleren via de track&trace.
Wij doen er alles aan om je bestelling zo spoedig mogelijk te verzenden. In verband met de drukte verzenden wij binnen 1-2 werkdagen. Vaak wordt je bestelling al binnen 24u verwerkt (mits besteld op werkdagen)
Wanneer wij jouw pakket hebben verzonden, ontvang je van ons een mailtje met daarin een track and trace code waarmee jij je pakketje tot aan de voordeur kunt volgen.
Oeps! Dat kan gebeuren natuurlijk! Geen zorgen, neem zo snel mogelijk contact met ons op. We zullen, indien mogelijk, jouw adresgegevens direct aanpassen. Als je bestelling al is verzonden, komt deze retour naar ons. We zullen dan contact met je opnemen.
De verzendkosten binnen Nederland €6,95. Verzendkosten naar België €8,95.
We doen ons best om bestellingen die op maandag t/m vrijdag voor 13:00 uur geplaatst zijn, dezelfde dag te verzonden. Dit geldt alleen op werkdagen.
Zaterdag en zondag: wordt maandag verzonden.
Als je pakket niet bezorgd kan worden, wordt het naar een afhaalpunt gebracht. Haal je het daar niet op, dan moeten we helaas €6.95 voor de retourkosten in rekening brengen. Zodra het pakket terug is bij ons, wordt je bestelling (gedeeltelijk) geannuleerd. Dit geldt ook als je het pakket weigert bij de deur. Als je nog vragen hebt, laat het gerust weten!
Retourneren
Lees hier ons retourbeleid
Heb je nog vragen? mail of whatsapp ons.
Nee, de retourkosten zijn op eigen rekening.
Om te voorkomen dat wij jouw retourzending mislopen, willen we deze graag volgen. Wij halen geen pakketten op die naar een punt gestuurd zijn.
Klachten
Wij doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat de door jou bestelde product(en) met de allergrootste zorg worden gecontroleerd voordat deze daadwerkelijk worden verzonden. Het is dan ook vervelend als je een verkeerd product ontvangt! Om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen willen we adviseren om contact op te nemen met onze klatenservice. Vervolgens zullen we samen met jou op zoek gaan naar een gepaste oplossing.
Klatenservice
WHATSAPP:
Je kunt met ons chatten als je aan het shoppen bent op de webshop. Dit kan op maandag t/m vrijdag 10:00 -18:00u. Zaterdag en zondag: 12:00 - 16:00u. Buiten deze tijden kan het wat langer duren voor je antwoord krijgt.
info@lathirastore.nl
Bij elk product vermelden wij in de productomschrijving hoe de maat uitvalt. Het is belangrijk dat je van jezelf weet welke confectiemaat je draagt. Onze collectie gaat vanaf maat 34 t/m maat 48.
Wij vermelden bij elk product de adviesmaat. Heeft u zelf een kledingstuk die u goed past vergelijk dit met het gewenste product.
Heeft u toch nog een vraag neem dan contact op met onze klantenservice.